Jom Follow

sEarCh

Isnin, 6 Ogos 2012

cemburu

Dalam setiap percintaan mesti ada rasa sifat cemburu pada pasangan masing-masing... Ya! Saya memang cemburu setiap kali awak cerita kisah hidup awak dulu-dulu.. Awak tunjukkan kat saya mesej-mesej awk dulu-dulu kat saya.. Saya hanya cover tak cemburu.. Saya berkata kat hati saya "Awak saya punya & saya percayakan awak"...
Pada mulanya saya syak yang awak sukakan kawan saya... Saya cuba menafikannya... Setiap hari awak hubungi dia.. Kalau tak call, message or whatsapp dia... Malam tadi awak call saya, saya pun mula berterus-terang kat awak.. Saya tanya kat awak elok-elok.. Setelah saya mendengar jawapan awk "Saya memang suka dia tapi cuma sikit je... Tapi saya tidak melebihi dia daripada awak"... Memang betul firasat saya sebelum ni... Hati saya tiba-tiba jadi retak seribu... Saya rasa terus bersabar & percayakan awak...
Saya harap awk ingat lagi pesanan saya hari tu... Sekali saya cakap macam tu, tu maknanya saya serius dan tidak main-main... Saya akan tunaikan kata-kata saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

script language=JavaScript>